Klantenservice en contactgegevens

De klantenservice van Kaffekapslen helpt je met alle plezier.

Ons doel is om het leven van consumenten van o.a. koffiecapsules en bonen spannend en eenvoudig te maken. Daarom is het erg belangrijk voor ons dat het voor onze klanten gemakkelijk is om onze website te gebruiken voor het plaatsen van bestellingen en om contact met onze klantenservice op te nemen wanneer zij vragen hebben. 

Wij weten dat het soms best lastig kan zijn om e-mails te schrijven of de klantenservice te bellen. Hieronder kun je de antwoorden op onze meest gestelde vragen bekijken en als je toch nog verdere vragen mocht hebben of meer informatie zou willen, neem dan gerust contact met ons op. 

 

Hoeveel kost de levering? 

Wij bieden gratis levering met DHL voor alle bestellingen van meer dan €59 naar een pakketpunt en €0,99 naar een thuisadres.  

Voor bestellingen ter waarde van €30-€59 kost de levering €3,49 naar een pakketpunt en €4,49 naar een privé-adres.  

Het verzenden van kleinere pakketjes leidt tot onnodige verspilling. Als je vervolgens voor minder dan €30 bestelt, brengen wij €5,49 verzendkosten in rekening naar een pakketpunt en €6,49 naar een thuisadres. Wij hopen dat je ons op deze manier zou willen helpen om onnodige verzendkosten te voorkomen door je aankopen te combineren. 

 

Ik zou mijn bestelling graag willen wijzigen of annuleren. 

Een bestelling wijzigen is helaas niet mogelijk, maar je kunt je bestelling wel annuleren om vervolgens een nieuwe te kunnen plaatsen. Je kunt een bestelling die nog niet is verpakt eenvoudig annuleren. Ga naar je klantaccount en klik in je bestelgegevens op "Bestelling annuleren" en bevestig je verzoek. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 

Wij verzenden vanuit ons warenhuis in Denemarken en de meeste klanten ontvangen hun bestelling 3-5 werkdagen nadat zij het hebben besteld. 

 

Hoe kan ik mijn pakketje volgen? 

Zodra je bestelling is verpakt word je hierover geïnformeerd en je ontvangt hierna ook een e-mail met een track&trace-link. 

Wij verzenden alle bestellingen met onze eigen vrachtwagens rechtstreeks van Denemarken naar Nederland. Bestellingen kunnen gevolgd worden met DHL zodra ze gescand zijn door de vervoerder in Nederland. Totdat het pakket de vervoerder heeft bereikt, kun je erop vertrouwen dat je pakket onderweg is, ook als je nog geen updates ziet wanneer je je track & trace link checkt. 

 

Wat moet ik doen wanneer ik mijn bestelling na 8 werkdagen nog steeds niet in huis heb? 

Af en toe kunnen er onverwachte vertragingen voorkomen. In uitzonderlijke gevallen (minder dan één op 10.000 pakketjes) kunnen er gedurende het transport complicaties voorkomen. Als je je bestelling 6 werkdagen nadat het geleverd had moeten worden nog niet hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op zodat wij dit vervolgens kunnen onderzoeken en ervoor kunnen zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. 

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hoe nu verder? 

Wij willen er graag zeker van zijn dat je over alle informatie over je bestelling beschikt. Als je orderbevestiging niet in je spamfolder terechtgekomen is, neem dan alsjeblieft contact met ons op zodat wij je deze alsnog kunnen toesturen. 

 

Wat moet ik doen wanneer ik een kapot of defect product heb ontvangen? 

Wanneer je een kapot of defect product hebt ontvangen, aarzel dan vooral niet en stuur ons gerust een e-mail zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen. Meestal sturen we je meteen een nieuw item op of betalen wij je het aankoopbedrag terug. 

Vergeet je bestelnummer niet toe te voegen. Ook ontvangen wij graag fotodocumentatie van de kapotte producten (met ook het batchnummer, de vervaldatum of juist het serienummer voor machines). Zo kunnen wij je claim naar onze leveranciers doorsturen. 

 

Ik ben toch niet tevreden over mijn keuze. Hoe kan ik de producten terugsturen?  

Wij weten wat het is om van gedachten te veranderen wat bestellingen betreft en begrijpen dan ook zeker dat dit bij onze klanten ook kan voorkomen. Als je een product of enkele producten toch zou willen terugsturen, lees dan ons retourbeleid in onze algemene voorwaarden eventjes voor. 

 


We staan klaar om te helpen!

Bel ons

+31 970 1025 9363

Maandag - Vrijdag: 9 - 13

Stuur een e-mail