Starbucks voor Dolce Gusto
Starbucks at Home - Het café in je keuken
Voor velen van ons staat Starbucks synoniem voor koffiespecialiteiten. Sinds de eerste winkel op Pikes Place in Seattle werd geopend, is het verbruik van koffieliefhebbers niet meer hetzelfde geweest. Exotische koffiedranken zoals cappuccino, caffè latte en espresso zijn voor velen gemeengoed geworden en de vraag naar kwaliteitskoffiebelevingen is explosief gestegen.
De vreugde, van de vele mooie koffiespecialiteiten, heeft natuurlijk ook invloed gehad op de koffie die we thuis drinken, daarom hebben velen apparatuur aangeschaft, zodat je thuis dezelfde goede kwaliteit kunt krijgen. Als je een Nescafé Dolce Gusto-apparaat hebt, heb je geen melkopschuimer, espressomachine of barista-training nodig om koffie te zetten zoals in een café.
Met de Starbucks At Home-serie kan het apparaat alles in slechts één capsule en in een oogwenk verwerken.
De natuur centraal
Vanaf het begin streeft Starbucks naar perfectie en heeft daarom alle productiestadia geoptimaliseerd, van koffieboon tot koffiekop. Als een natuurlijk onderdeel van het optimalisatieproces ging Starbucks op reis naar 's werelds vele koffieproducerende landen om meer te weten te komen over teelt, milieu en cultuur. Al snel werd duidelijk dat er geïnvesteerd moest worden in kennis, gereedschap en mensen. Daarom zijn er verschillende initiatieven genomen om de interactie tussen natuur en teelt te verbeteren - om een beter resultaat te behalen en betere omstandigheden te creëren voor de natuur en de boeren. Starbucks ontdekte dat investeren in de boerderijen, de boeren een betere levenskwaliteit en een beter begrip van de bescherming van de natuur opleverde.
Daarom zijn de plantagepartners van Starbucks vandaag de dag een natuurlijk onderdeel van de innovatie en het leerproces dat voortduurt, wat nog steeds deel uitmaakt van de niet te stoppen passie van Starbucks om jou en je gasten een uitzonderlijke koffiebeleving te bieden.
Een omkering in de samenleving
Starbucks heeft het tot een onderdeel van zijn missie gemaakt om in de lokale gemeenschap te investeren. Met winkels in honderden landen en partners op alle continenten, is Starbucks een natuurlijk onderdeel van het dagelijks leven voor mensen over de hele wereld. Daarom heeft de Starbucks Foundation stappen ondernomen om in mensen te investeren. De Starbucks Foundation staat er onder meer voor om jongeren op te leiden die anders niet de kans zouden krijgen vanwege uitdagingen en levensomstandigheden. De Starbucks Foundation biedt hulpmiddelen en onderwijs voor kinderen en tieners, zodat ze voor zichzelf en hun gezinnen een nieuwe en betere toekomst kunnen creëren. Daarnaast ondersteunen ze de inspanningen van lokale non-profitorganisaties om mensen met uitdagingen te activeren en kansen te bieden aan mensen die anders aan de rand van de samenleving staan, zoals oorlogsveteranen en voormalig gedetineerden.
Starbucks at Home - Het café in je keuken
Voor velen van ons staat Starbucks synoniem voor koffiespecialiteiten. Sinds de eerste winkel op Pikes Place in Seattle werd geopend, is het verbruik van koffieliefhebbers niet meer hetzelfde geweest. Exotische koffiedranken zoals cappuccino, caffè latte en espresso zijn voor velen gemeengoed geworden en de vraag naar kwaliteitskoffiebelevingen is explosief gestegen.
De vreugde, van de vele mooie koffiespecialiteiten, heeft natuurlijk ook invloed gehad op de koffie die we thuis drinken, daarom hebben velen apparatuur aangeschaft, zodat je thuis dezelfde goede kwaliteit kunt krijgen. Als je een Nescafé Dolce Gusto-apparaat hebt, heb je geen melkopschuimer, espressomachine of barista-training nodig om koffie te zetten zoals in een café.
Met de Starbucks At Home-serie kan het apparaat alles in slechts één capsule en in een oogwenk verwerken.
De natuur centraal
Vanaf het begin streeft Starbucks naar perfectie en heeft daarom alle productiestadia geoptimaliseerd, van koffieboon tot koffiekop. Als een natuurlijk onderdeel van het optimalisatieproces ging Starbucks op reis naar 's werelds vele koffieproducerende landen om meer te weten te komen over teelt, milieu en cultuur. Al snel werd duidelijk dat er geïnvesteerd moest worden in kennis, gereedschap en mensen. Daarom zijn er verschillende initiatieven genomen om de interactie tussen natuur en teelt te verbeteren - om een beter resultaat te behalen en betere omstandigheden te creëren voor de natuur en de boeren. Starbucks ontdekte dat investeren in de boerderijen, de boeren een betere levenskwaliteit en een beter begrip van de bescherming van de natuur opleverde.
Daarom zijn de plantagepartners van Starbucks vandaag de dag een natuurlijk onderdeel van de innovatie en het leerproces dat voortduurt, wat nog steeds deel uitmaakt van de niet te stoppen passie van Starbucks om jou en je gasten een uitzonderlijke koffiebeleving te bieden.
Een omkering in de samenleving
Starbucks heeft het tot een onderdeel van zijn missie gemaakt om in de lokale gemeenschap te investeren. Met winkels in honderden landen en partners op alle continenten, is Starbucks een natuurlijk onderdeel van het dagelijks leven voor mensen over de hele wereld. Daarom heeft de Starbucks Foundation stappen ondernomen om in mensen te investeren. De Starbucks Foundation staat er onder meer voor om jongeren op te leiden die anders niet de kans zouden krijgen vanwege uitdagingen en levensomstandigheden. De Starbucks Foundation biedt hulpmiddelen en onderwijs voor kinderen en tieners, zodat ze voor zichzelf en hun gezinnen een nieuwe en betere toekomst kunnen creëren. Daarnaast ondersteunen ze de inspanningen van lokale non-profitorganisaties om mensen met uitdagingen te activeren en kansen te bieden aan mensen die anders aan de rand van de samenleving staan, zoals oorlogsveteranen en voormalig gedetineerden.